Nieuws

28-03-2015 22:51
Gisteren 27 maart zijn de eerste workshops voor Instructeurs weer van start gegaan. Een complete opleiding in één dag, waar alle basisoefeningen van de hondensport Nadac Hoopers aan bod komen. De gecertificeerde instructeurs die gisteren met goed resultaat hebben deelgenomen aan de workshop...
19-03-2015 21:41
Jippie, achter de schermen is er de afgelopen weken hard gewerkt aan het opstellen van reglementen voor wedstrijden in Nederland. Het is gelukt en we zijn er best wel trots op. Natuurlijk zullen er altijd vragen zijn en dingen die verbeterd kunnen worden, daarom worden er dit jaar enkele...
19-03-2015 21:39
De uitslag van de enquete over belangstelling voor wedstrijden Nadac Hoopers in Nederland ziet u hieronder. De enquete is inmiddels gesloten.
20-02-2015 20:54
Nadac Hoopers Nederland bestaat bijna 1 jaar, tijd voor een nieuw logo:
09-02-2015 21:36
De winter loopt een beetje ten einde en langzaam aan beginnen de Nadac Hoopers Workshops weer en beetje te komen. Houdt u dus de agenda goed in de gaten , want er komt er vast één bij u in de buurt en dan kunnen ook u en uw hond kennis maken met deze super leuke sport! 
05-12-2014 15:08
Op de pagina workshops voor instructeurs is informatie geplaatst over de bijscholing workshop A gevorderden. Data voor de workshops volgen z.s.m.
01-12-2014 15:21
Vrijdag 28 november j.l. een extra ingeplande Instructeurs workshop omdat er zoveel vraag naar was en deze was overvol. Genoten van een gezellige dag met ,voor de tijd van het jaar goed weer, blije hondjes en gemotiveerde,enthousiaste instructeurs. De volgende instructeurs hebben zich...